17 Mart 2012 Cumartesi

Bir minik kuş neler der ?

minik kuş : anne artık seni sevmiyorum ...

anne: peki öyleyse tüm süprizleri unut !!! (aynı zamanda ağlama modunda)

bir süre sonra ...

minik kuş :anneee seni sevmeyebilirim ...

anne :peki demiştim unut diye öyle olsun (ağlamalar artar)

minik kuş annesine gelip sarılır veee :annecim sevmiyorum demedim sevmeyebilirim dedim.. :)

..........................................................................................................................................

okul dönüşü yolda gelirken bir köpek havlaması duyulur ,

anne minik kuşun elinden  tutup : çabuk ol köpek gelecek şimdi kaçalım der ..

minik kuş gayet sakin bir halde : korkma annecim Allah bizi korur der...!!!

anne şaşkın bir o kadarda mutlu...

...........................................................................................................................................

minik kuş aile reisine akşam alıacaklar için şipariş vermekte

minik kuş : bana gelirken süt al babacım..

baba: peki kızım neli istersin muzlumu ,kakaolumu, çileklimi?

minik kuş :hepsinden al  baba bende alışkanlık yaptıda :)

Hiç yorum yok: